torsdag 5 oktober 2017

Pizza

Vad gick bra?
Den färdiga produkten blev superb. Den blev mycket bra. Inte bara det, vi samarbetade också väldigt bra och gjorde allting rätt tills vi skulle ha i peppar. Då bestämde jag (Olle) mig för att mått var överskattade och struntade i att använda mått. Det resulterade i att jag tog mer peppar än man ska men det gjorde ingenting i den färdiga produkten. Vi samarbetade också så bra att vi blev färdiga inom tiden vi hade.

Vad kunde gått bättre?
Jag tror inte att vi skulle kunna gjort något annorlunda men, jag tyckte att det var snålt med ost två ingredienser. Vi skulle utan problem kunnat ta mer ost och tagit mer tomatsås på pizzorna.

Vad har ni lärt er?
Vi har utvecklat våra kunskaper inom bakning med jäst.

 I gruppen: Olle och Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar